Over Webwinkelblog

Een blog over webwinkel conversie en marketing geschreven door Mitchel van Duuren van Orangeboys BV.

Mijn helden op internet

Natuurlijk ga je uit van eigen kracht maar iedereen kent wel iemand waarvan je denkt, daar zou ik wel eens een dagje mee willen ruilen.

Zo zou ik bijvoorbeeld wel eens een dagje Tim Ferriss willen zijn, de auteur van het boek “The Four Hour Workweek”. Het leven wat deze man leeft boeit mij vreselijk en voor mij is dit ook de way to go. Wie wil er nou niet minder werken, meer verdienen en alles doen wat je leuk vind? Zijn boek is echt een aanrader en ik heb veel aan zijn tips gehad. Het helpt trouwens om het boek om de maand te lezen om de focus niet te verliezen, je valt namelijk weer snel terug in je oude ritme. Ook het weblog is tof. Hij was toch altijd wel mijn ultieme held. Tot gisteren..

Ik kreeg een e-mail binnen met een video van Frank Kern. Wat een coole dude is dit zeg. Frank heeft zijn miljoenen verdient met kleine niche sites. Iets waarvan ik zelf ook ondervonden heb dat dit gewoon goed werkt. Nu is het in Nederland wat moeilijker om snel miljoenen te verdienen, aangezien het bereik in de USA gewoon veel groter is, maar toch. Check de video eventjes. (PS: eerst stond de video in deze blogpost, maar iedere keer als je de blog opnieuw laad begon de video af te spelen, beetje irri)

Hebben jullie ook internet marketing of gewoon internet helden?

Trouwens, voordat ik het vergeet: Erik-Jan heeft op netters nog een uitstekende checklist geschreven voor webwinkels. Hij vroeg me of dat ik een linkje wilde plaatsen op mijn weblog, en dat doe ik graag naar zo’n goed artikel

2 comments…

  • Niels 3 januari, 2009, 15:09

    Karel geenen is geen held maar wel een goede tip geven van waar je op moet letten bij internet marketing.

    Reply
  • Niels 3 januari, 2009, 15:38

    Het filmpje net bekeken, precies anthony robbins echt letterlijk.
    ik luister al jaren zulk soort audiobooks, het houdt je inderdaad gefocused. Ook deze is een aanrader

    Reply

Leave a Comment